Általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF)
A jelen ÁSZF tartalmazza a Dobozos-Shop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
1. A Webáruház címe:
https://dobozosferi.hu és annak aloldalai
2. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: EUPACK KFT
Székhely címe: 1107 Budapest, Mázsa utca 9
Telephely címe: 6800 Hódmezővásárhely, Mátyás utca 37
Cégjegyzékszám: 01 09 190628
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Pest Megyei Cégbíróság
Adószám: 24940780-2-42
Bankszámlaszám: 10300002-10617490-49020010
Adatvédelmi nyilvántartási száma:
3. Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 6800 Hódmezővásárhely, Mátyás utca 37
Telefon: +36-62-220-610 (normál díjszabású)
Nyitva tartása: H-P: 9:00-15:00 SZ-V: ZÁRVA
4. Alapvető rendelkezések és az általános szerződési feltételek elfogadása
- Jelen ÁSZF nem szabályozott kérdéseire a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a 2001. évi CVIII. törvény, valamint a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet.
- Jelen ÁSZF 2017.03.01 napjától a visszavonásig hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy egyoldalúan módosítsa, de a módosítás hatályba lépése előtt 11 nappal azt közzéteszi a Webáruház weboldalán. A Felhasználó – függetlenül attól, hogy regisztrált e, vagy vásárolt e a Webáruházban – a Webáruház oldalára, vagy annak aloldalaira lépve, annak tartalmának megtekintésével ezen ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
- A weboldal teljes tartalma szerzői jog által védett tartalom, beleértve a képeket, szövegeket, videókat, az oldal minden egyes elemét. Az oldal bármely elemének felhasználása, beleértve az oldal szövegét, képeket, videókat, valamint az oldalról készíteni képernyőfelvételeket, és képernyővideókat csak és kizárólag a Szolgáltató, az EUPACK KFT döntéshozója, aláírásra jogosult törvényes képviselőjének előzetes írásos meghatalmazásával lehetséges. Amennyiben a jogtalan felhasználás megtörténne, úgy a mindenkori hatályos magyar és nemzetközi jogszabályok alapján a Szolgáltató megkezdi a jogi eljárást, és felszámolásra kerül a jogosulatlan felhasználás napidíja, amely 100 000 Ft/nap, azaz százezer forint/nap.
- A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó kijelenti, hogy jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót megismerte és elfogadta, az adatkezeléshez hozzájárult. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
- A Szolgáltatót nem terheli semminemű felelősség a Felhasználó által, a regisztrációkor hibásan megadott adatok miatt, különös tekintettel az ebből adódó szállítási késedelemre. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó elfelejti jelszavát, vagy az illetéktelenek számára hozzáférhető lesz a Szolgáltatónak nem felróható módon.
5. A megrendelés lépései:
- A regisztráció menete: Az oldalon a megrendelés elküldése előtt regisztrálni kell, amelyhez egy email címet és egy jelszót kell megadni. Ezt a termékek kosárba helyezését követően a Pénztár oldalon, illetve a Fiókom menüpontra kattintva is megtehető. Később a fiókba belépve a megadott email címmel és jelszóval megtekinthető a korábban leadott rendelés, valamint egy kattintásra újra is rendelhető ugyanaz a tétel.
- A kosár használata: a webáruház oldalain található termékek kosárba rakhatóak a „Kosárba rakom” gombra kattintva. Az egyes termékek saját bemutató oldalán a darabszám is megadható, ezek később módosíthatóak a rendelés leadása előtt.
- A megrendelés összeállítása: a megrendelés összeállítása a termékek kosárba helyezésével megtörténik, ezt követően a Pénztár oldalra érve kell megadni a Számlázási adatokat, valamint ha ettől eltér akkor a Szállítási adatokat. Ezt követően kell kiválasztani a termék/termékek átvételének módját és a fizetési módot.
- Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja: a megrendelés elküldése előtt lehetőség van a Számlázási és Szállítási adatok megtekintésére és módosítására. Ehhez a megrendelő ablakban a megfelelő fülre kell kattintani.
- A megrendelés elküldése: a Megrendelés elküldése gombra kattintva történik meg.
- A megrendelés visszaigazolása: emailben pár percen belül megtörténik, ez automatikus és emberi beavatkozás nélkül kerül kiküldésre a visszaigazoló email. A rendelés feldolgozásának megkezdéséről ismét emailt küld a rendszer, majd a kiszállítás/személyes átvételt követően küld ismételten egy értesítést a rendelés teljesítéséről.
6. Az adásvételi szerződés létrejötte:
- Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (Felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
- A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
- A szerződés, megrendelés magyar nyelven jön létre, a megrendelést a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
7. A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
8. Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit. A webáruházban feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák a környezetvédelmi termékdíjat, ami a számlán is külön kerül feltüntetésre.
9. Kiszállítás, személyes átvétel
- A szállítási határidők a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanap. Amennyiben a Webáruház üzemeltetője, a Szolgáltató nem tudja a megadott határidőre teljesíteni, úgy a megrendelést követően minél hamarabb tájékoztatja a felhasználót a megadott elérhetőségeken, és egy új teljesítési időpontot egyeztetnek. Amennyiben az új időpont nem felel meg a felhasználónak, úgy joga van a szerződéstől elállni.
- A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
- A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
- A csomagok házhozszállításáról a Szolgáltató szerződött partnere a GLS futárszolgálat végzi.
- A házhozszállítás díja a következő:
Csomagsúly | Postaköltség |
0,1 – 5 kg | 1400 Ft |
5,1 – 10 kg | 1550 Ft |
10,1 – 15 kg | 1700 Ft |
15,1 – 20 kg | 1900 Ft |
20,1 – 25 kg | 2100 Ft |
25,1 – 30 kg | 2400 Ft |
30,1 – 40 kg | 2900 Ft |
A 40 kg-ot meghaladó rendelések esetén a csomagot több csomagban adjuk fel, így a szállítási díj is annak megfelelően alakul. A webáruház a termék egységsúlya és a megrendelni kívánt mennyiség alapján automatikusan kalkulálja a postaköltséget a fenti táblázatnak megfelelően és a hozzáadja a rendelés végösszegéhez, mint szállítási költséget.
Személyes átvétel a Szolgáltató hódmezővásárhelyi telephelyén lehetséges munkaidőben, előre egyeztetett időpontban történik.
10. Lehetséges fizetési módok
- Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel). Az utánvét költsége bruttó 460 Ft.
- Banki átutalás (előre utalás)
- Barion bankkártyás fizetés. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Tájékoztató: https://dobozosferi.hu/barion-tajekoztato/
11. Elállási jog
A felhasználó a megrendelt termék/termékek kézhezvételét követően, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének és a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozásának megfelelően 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt és kézhez kapott terméket/termékeket. Ebben az esetben a mellékletként elérhető nyilatkozat postai/vagy elektronikus úton történő megküldésével, valamint a kézhez vett termék/termékek visszaküldésével jelezheti a Szolgáltató felé. A termék/termékek visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, ez semmilyen körülmények között nem ruházható át a Szolgáltatóra. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban, valamint hiánytalan mennyiségben és minőségben veszi vissza a Szolgáltató.
A Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja.
Az elállási nyilatkozat és/vagy a kézhez kapott termékek visszaküldése után a fentebb említett jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget, amely magában foglalja a Szolgáltatótól a Fogyasztóhoz történő szállítás díját is.
Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan termék/termékek esetében, amelyek nem előre gyártott termékek, a fogyasztó kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, illetve egyértelműsíthetően a Fogyasztó személyére szabtak.
12. Jótállás
A Webáruházban forgalmazott termékek nem minősülnek tartós fogyasztási cikkeknek. A jótállásról a róla szóló 151/2003 (IX. 22.) kormányrendelet az irányadó.
13. Termékszavatosság
Amennyiben a Szolgáltató nem a szerződésben, a megrendelésben rögzítetteknek megfelelő terméket szállította, vagy a szállított termék hibás akkor kérheti annak cseréjét. A termék csak akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozásakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó, Szolgáltató által megadott leírásnak megfelelő tulajdonságokkal.
A termék hibáját a Felhasználónak kell bizonyítania a szavatossági igény esetében.
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék/gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
14. Panaszkezelés rendje
A Szolgáltató célja, hogy minden megrendelést megfelelő minőségben és határidőre teljesítsen. Amennyiben a Felhasználó panasszal kíván élni, úgy azt a 3. pontban rögzített elérhetőségeken teheti meg telefonon, emailben, vagy postai úton.
A Szolgáltató a panasz bejelentését követően, munkaidőben azonnal megkezdi annak kivizsgálását, okainak feltárását, megvizsgálja jogszerűségét és szükség szerint orvosolja azt. A panaszról minden esetben a Szolgáltató jegyzőkönyvet készít és a vizsgálati eredménnyel együtt egy másolati példányban a Felhasználónak eljuttatja.
Amennyiben a Felhasználó a panaszának kivizsgálásának eredményével nem ért egyet, úgy a Fogyasztóvédelmi hivatalhoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
15. Adatvédelmi nyilatkozat:
Az adatvédelmi nyilatkozat megtekinthető a következő hivatkozásra kattintva: https://dobozosferi.hu/any
MELLÉKELTEK:
Elállási nyilatkozatminta
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: EUPACK KFT, 6800. Hódmezővásárhely,
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
- Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (EUPACK KFT, 6800. Hódmezővásárhely, ). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja
- Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (EUPACK KFT, 6800. Hódmezővásárhely) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (eupack@dobozosferi.hu ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.