Általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) 

A jelen ÁSZF tartalmazza a Dobozos-Shop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint: 

1. A Webáruház címe: 

https://dobozosferi.hu és annak aloldalai 

2. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai: 

Cégnév: EUPACK KFT
Székhely címe: 1107 Budapest, Mázsa utca 9
Telephely címe: 6800 Hódmezővásárhely, Mátyás utca 37
Cégjegyzékszám: 01 09 190628
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Pest Megyei Cégbíróság
Adószám: 24940780-2-42
Bankszámlaszám: 10300002-10617490-49020010
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 

3. Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: 

Cím: 6800 Hódmezővásárhely, Mátyás utca 37
Telefon: +36-62-220-610 (normál díjszabású)
Nyitva tartása: H-P: 9:00-15:00 SZ-V: ZÁRVA 

4. Alapvető rendelkezések és az általános szerződési feltételek elfogadása 

  • Jelen ÁSZF nem szabályozott kérdéseire a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a 2001. évi CVIII. törvény, valamint a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet. 
  • Jelen ÁSZF 2017.03.01 napjától a visszavonásig hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy egyoldalúan módosítsa, de a módosítás hatályba lépése előtt 11 nappal azt közzéteszi a Webáruház weboldalán. A Felhasználó – függetlenül attól, hogy regisztrált e, vagy vásárolt e a Webáruházban – a Webáruház oldalára, vagy annak aloldalaira lépve, annak tartalmának megtekintésével ezen ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. 
  • A weboldal teljes tartalma szerzői jog által védett tartalom, beleértve a képeket, szövegeket, videókat, az oldal minden egyes elemét. Az oldal bármely elemének felhasználása, beleértve az oldal szövegét, képeket, videókat, valamint az oldalról készíteni képernyőfelvételeket, és képernyővideókat csak és kizárólag a Szolgáltató, az EUPACK KFT döntéshozója, aláírásra jogosult törvényes képviselőjének előzetes írásos meghatalmazásával lehetséges. Amennyiben a jogtalan felhasználás megtörténne, úgy a mindenkori hatályos magyar és nemzetközi jogszabályok alapján a Szolgáltató megkezdi a jogi eljárást, és felszámolásra kerül a jogosulatlan felhasználás napidíja, amely 100 000 Ft/nap, azaz százezer forint/nap. 
  • regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó kijelenti, hogy jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót megismerte és elfogadta, az adatkezeléshez hozzájárult. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. 
  • A Szolgáltatót nem terheli semminemű felelősség a Felhasználó által, a regisztrációkor hibásan megadott adatok miatt, különös tekintettel az ebből adódó szállítási késedelemre. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó elfelejti jelszavát, vagy az illetéktelenek számára hozzáférhető lesz a Szolgáltatónak nem felróható módon. 

5. A megrendelés lépései: 

  • A regisztráció menete: Az oldalon a megrendelés elküldése előtt regisztrálni kell, amelyhez egy email címet és egy jelszót kell megadni. Ezt a termékek kosárba helyezését követően a Pénztár oldalon, illetve a Fiókom menüpontra kattintva is megtehető. Később a fiókba belépve a megadott email címmel és jelszóval megtekinthető a korábban leadott rendelés, valamint egy kattintásra újra is rendelhető ugyanaz a tétel. 
  • A kosár használata: a webáruház oldalain található termékek kosárba rakhatóak a „Kosárba rakom” gombra kattintva. Az egyes termékek saját bemutató oldalán a darabszám is megadható, ezek később módosíthatóak a rendelés leadása előtt. 
  • A megrendelés összeállítása: a megrendelés összeállítása a termékek kosárba helyezésével megtörténik, ezt követően a Pénztár oldalra érve kell megadni a Számlázási adatokat, valamint ha ettől eltér akkor a Szállítási adatokat. Ezt követően kell kiválasztani a termék/termékek átvételének módját és a fizetési módot. 
  • Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja: a megrendelés elküldése előtt lehetőség van a Számlázási és Szállítási adatok megtekintésére és módosítására. Ehhez a megrendelő ablakban a megfelelő fülre kell kattintani. 
  • A megrendelés elküldése: a Megrendelés elküldése gombra kattintva történik meg. 
  • A megrendelés visszaigazolása: emailben pár percen belül megtörténik, ez automatikus és emberi beavatkozás nélkül kerül kiküldésre a visszaigazoló email. A rendelés feldolgozásának megkezdéséről ismét emailt küld a rendszer, majd a kiszállítás/személyes átvételt követően küld ismételten egy értesítést a rendelés teljesítéséről. 

6. Az adásvételi szerződés létrejötte: 

  • Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (Felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
  • A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
  • A szerződés, megrendelés magyar nyelven jön létre, a megrendelést a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 

7. A termék lényeges tulajdonságai 

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

8. Árak 

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit. A webáruházban feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák a környezetvédelmi termékdíjat, ami a számlán is külön kerül feltüntetésre. 

9. Kiszállítás, személyes átvétel 

  • A szállítási határidők a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanap. Amennyiben a Webáruház üzemeltetője, a Szolgáltató nem tudja a megadott határidőre teljesíteni, úgy a megrendelést követően minél hamarabb tájékoztatja a felhasználót a megadott elérhetőségeken, és egy új teljesítési időpontot egyeztetnek. Amennyiben az új időpont nem felel meg a felhasználónak, úgy joga van a szerződéstől elállni. 
  • A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi. 
  • A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 
  • A csomagok házhozszállításáról a Szolgáltató szerződött partnere a GLS futárszolgálat végzi. 
  • A házhozszállítás díja a következő: 
Csomagsúly  Postaköltség 
0,1 – 5 kg  1400 Ft 
5,1 – 10 kg  1550 Ft 
10,1 – 15 kg  1700 Ft 
15,1 – 20 kg  1900 Ft 
20,1 – 25 kg  2100 Ft 
25,1 – 30 kg  2400 Ft 
30,1 – 40 kg  2900 Ft 

A 40 kg-ot meghaladó rendelések esetén a csomagot több csomagban adjuk fel, így a szállítási díj is annak megfelelően alakul. A webáruház a termék egységsúlya és a megrendelni kívánt mennyiség alapján automatikusan kalkulálja a postaköltséget a fenti táblázatnak megfelelően és a hozzáadja a rendelés végösszegéhez, mint szállítási költséget. 

Személyes átvétel a Szolgáltató hódmezővásárhelyi telephelyén lehetséges munkaidőben, előre egyeztetett időpontban történik. 

 

10. Lehetséges fizetési módok 

  • Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel). Az utánvét költsége bruttó 460 Ft.
  • Banki átutalás (előre utalás)
  • Barion bankkártyás fizetés. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Tájékoztató: https://dobozosferi.hu/barion-tajekoztato/

11. Elállási jog 

A felhasználó a megrendelt termék/termékek kézhezvételét követően, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének és a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozásának megfelelően 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt és kézhez kapott terméket/termékeket. Ebben az esetben a mellékletként elérhető nyilatkozat postai/vagy elektronikus úton történő megküldésével, valamint a kézhez vett termék/termékek visszaküldésével jelezheti a Szolgáltató felé. A termék/termékek visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, ez semmilyen körülmények között nem ruházható át a Szolgáltatóra. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban, valamint hiánytalan mennyiségben és minőségben veszi vissza a Szolgáltató. 

A Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja. 

Az elállási nyilatkozat és/vagy a kézhez kapott termékek visszaküldése után a fentebb említett jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget, amely magában foglalja a Szolgáltatótól a Fogyasztóhoz történő szállítás díját is. 

Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan termék/termékek esetében, amelyek nem előre gyártott termékek, a fogyasztó kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, illetve egyértelműsíthetően a Fogyasztó személyére szabtak. 

12. Jótállás 

A Webáruházban forgalmazott termékek nem minősülnek tartós fogyasztási cikkeknek. A jótállásról a róla szóló 151/2003 (IX. 22.) kormányrendelet az irányadó. 

13. Termékszavatosság 

Amennyiben a Szolgáltató nem a szerződésben, a megrendelésben rögzítetteknek megfelelő terméket szállította, vagy a szállított termék hibás akkor kérheti annak cseréjét. A termék csak akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozásakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó, Szolgáltató által megadott leírásnak megfelelő tulajdonságokkal. 

A termék hibáját a Felhasználónak kell bizonyítania a szavatossági igény esetében. 

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék/gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: 

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy 

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy 

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 

14. Panaszkezelés rendje 

A Szolgáltató célja, hogy minden megrendelést megfelelő minőségben és határidőre teljesítsen. Amennyiben a Felhasználó panasszal kíván élni, úgy azt a 3. pontban rögzített elérhetőségeken teheti meg telefonon, emailben, vagy postai úton. 

A Szolgáltató a panasz bejelentését követően, munkaidőben azonnal megkezdi annak kivizsgálását, okainak feltárását, megvizsgálja jogszerűségét és szükség szerint orvosolja azt. A panaszról minden esetben a Szolgáltató jegyzőkönyvet készít és a vizsgálati eredménnyel együtt egy másolati példányban a Felhasználónak eljuttatja. 

Amennyiben a Felhasználó a panaszának kivizsgálásának eredményével nem ért egyet, úgy a Fogyasztóvédelmi hivatalhoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu 

   15. Adatvédelmi nyilatkozat: 

Az adatvédelmi nyilatkozat megtekinthető a következő hivatkozásra kattintva: https://dobozosferi.hu/any 

MELLÉKELTEK: 

Elállási nyilatkozatminta 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza) 

Címzett: EUPACK KFT, 6800. Hódmezővásárhely, 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 

A fogyasztó(k) neve: 

A fogyasztó(k) címe: 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 

Kelt 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja 

  1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (EUPACK KFT, 6800. Hódmezővásárhely, ). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja 

  1. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (EUPACK KFT, 6800. Hódmezővásárhely) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (eupack@dobozosferi.hu ). 

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: 

  • a vásárló nevét, címét, 
  • a termék megnevezését, vételárát, 
  • a vásárlás időpontját, 
  • a hiba bejelentésének időpontját, 
  • a hiba leírását, 
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.